Do napisania tego artykułu skłoniła mnie informacja od czytelnika który zakupił sprzęt w sklepie internetowym Media Expert i chciał podzielić się opinią o produkcie. Opinia po moderacji pracownika sklepu online została odrzucona a czytelnik stracił zaufanie ko opinii podawanych na stronie Media Expert.
Zacznijmy od początku. Czytelnika (który chce pozostać anonimowy) na potrzeby tego artykułu nazwiemy Andrzej zakupił produkt w sklepie Media Expert. Był z niego zadowolony ale przeszkadzał mu jeden mały szczegół. Opisał więc wszystko w komentarzu / opinii by kupujący zdawali sobie sprawę na co się przygotować kupując dany produkt. Niestety ku zaskoczeniu Pana Andrzeja komentarz został odrzucony. Na adres e-mail Pana Andrzeja przyszła wiadomość o treści:
Szanowny Kliencie,
serdecznie dziękujemy za czas poświęcony na
podzielenie się z nami swoją opinią. Niestety ze względu na niezgodność
jej treści z Regulaminem dodawania opinii nie możemy jej opublikować.
Tym niemniej zachęcamy Cię do ponownego podzielenia się swoimi
spostrzeżeniami i doświadczeniami po ponownym zapoznaniu ze wspomnianym
Regulaminem.
Pan Andrzej zaczął sprawdzać opinii przy innych produktach i okazało się, że znaczna większość z nich jest pozytywna. Brak ludzi niezadowolonych. Nawet gdy ktoś za jedną gwiazdkę z pięciu to w komentarzu wychwala produkt.
Z tego Pan Andrzej wywnioskował, że komentarze niepochlebne są po prostu usuwane a przy produktach zostają opinie tylko zadowolonych klientów.
Dajcie znać w komentarzu czy spotkaliście się z taką samą sytuacją jak Pan Andrzej. Zaznaczam, że artykuł ma na celu opisanie zaistniałej sytuacji bez żadnych złych intencji odnośnie sklepu Media Expert.
Komentarze
Prześlij komentarz